وبسایت سافت پرایم تحت مالکیت شرکت توسعه فناوری های زرین طبرستان و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده است و دفتر اصلی آن در ایران، استان مازندران، شهرستان ساری، خیابان جمهوری، ساختمان پارک علم و فناوری با شناسه ثبت شرکت 15933 واقع شده است.

 

ضوابط و شرایط استفاده

شما با ورود به وب سایت موافقت می کنید که به کلیه قوانین و مقررات قابل اجرا وب سایت ما متعهد شوید، اگر با هیچ یک از این شرایط موافق نیستید، از استفاده یا دسترسی به این وب سایت خودداری کنید. تمامی خدمات و مطالب موجود در این وب سایت توسط قانون کپی رایت و علائم تجاری بوده و از آنها محافظت می شود.

هدف استفاده شما از وب سایت می بایست برای مقاصد قانونی و مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد. استفاده از وب سایت به هر طریقی که به نقض قوانین ما منجر شود ممنوع است. برای نمونه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

مجوز (لایسنس)

سافت پرایم اجازه دانلود برخی از خدمات و مطالب را فقط برای مشاهده موقت، شخصی و غیر تجاری خواهد داد و شما نباید موارد زیر را در قبال آن انجام دهید:

 

سلب مسئولیت

سافت پرایم در مورد صحت، نتایج احتمالی یا قابلیت اطمینان از خدمات خود در هر سایتی که به این وب سایت مرتبط است را ضمانت نمی‌کند. هر گونه اطلاعات یا اظهاراتی که در وب سایت ارائه می شود، یک پیشنهاد الزام آور نیست و نمی تواند چنین تفسیر شود.

 

محدودیت ها

سافت پرایم یا تامین کنندگان آن مسئول هیچ گونه خسارتی ناشی از استفاده یا ناتوانی در استفاده از خدمات موجود در وب سایت نیستند بخصوص، مسئولیتی در قبال خسارات ناشی از ویروس‌ها و سایر نرم‌افزارهای مخرب ندارد.

 

تجدید نظر

مطالب و خدمات ما در وب سایت می تواند شامل خطاهای فنی و یا تایپی باشد. سافت پرایم تضمین نمی کند که هیچ یک از مطالب موجود در وب سایت دقیق، کامل یا به روز باشد. سافت پرایم این حق را دارد که در هر زمان بدون اطلاع قبلی، تمام یا برخی از عناصر وب سایت را تعلیق، متوقف یا تغییر دهد.

 

لینک ها و پیوندها

وب سایت سافت پرایم ممکن است حاوی مطالب شخص ثالث یا پیوندهایی به وب سایت های دیگر باشد. پیوندهای سایر وب سایت ها فقط برای اطلاع و راحتی شما در وب سایت ارائه می شود و سافت پرایم هیچ کنترلی بر محتویات و خدمات این وب سایت ها ندارد. سافت پرایم مسئولیتی در قبال در دسترس بودن این وب‌سایت‌ها، محتویات و خدمات آن‌ها و هرگونه آسیب یا زیانی که ممکن است در نتیجه دسترسی به آن وب‌سایت‌ها وارد شود، ندارد. استفاده از هر وب سایت پیوند شده با مسئولیت خود کاربر خواهد بود.

 

حل اختلاف

در صورت بروز هر گونه اختلاف به هر شکلی در رابطه با خدمات این وب سایت، چنانچه از طریق گفتگو و مذاکره حل نگردید یا توافق صورت نگرفت مراجع صالح قضایی صلاحیت رسیدگی به اختلاف را دارند و رأی این مراجع برای طرفین قرارداد لازم الاجرا خواهد بود.

 

اصلاح

سافت پرایم ممکن است ضوابط و شرایط استفاده گفته شده را در هر زمان بدون اطلاع قبلی اصلاح یا تغییر دهد. با استفاده از این وب سایت موافقت می کنید که به نسخه فعلی ضوابط و شرایط متعهد هستید.